Koncentracija je poput mišića kojeg treba redovito vježbati kako bi ojačao. Tu može pomoći puno društvenih igara, kao i igre olovkom na papiru te igre percepcije.
U suradnji sa Građevinskim fakultetom Sveučilišta u Mostaru organiziramo virtualnu radionicu za naše članove u vidu online dostupnih predložaka.
Kroz predloške možete pronaći zadatke za djecu koji utječu na povećanje pažnje i poboljšanje sposobnosti koncentracije kod djece.
U virtualnoj radionici donosimo zadatke za djecu od 1.-9. razreda osnovne škole koje utječu na povećanje pažnje i poboljšanje sposobnosti koncentracije kod djece.
Uz zadatke tu su i vrlo zanimljive i poučne lekcije o građevnim materijalima te o poznatim svjetskim građevinama, o čijem posjetu možemo razmišljati dok ih upoznajemo, te se nadati mekom skorijem putovanju.
Edukacijski predložak preuzmite na LINKU ili na gumbu ispod ovog teksta.
Radionica također ima za cilj pomoći učenicima i mogućim budućim studentima arhitekture i dizajna, koji već počinju razmišljati o svojoj budućoj karijeri ili imaju afiniteta prema ovoj grani tehničkih znanosti.
Radionica se sastoji od edukacijskog predloška, kojeg možete preuzeti, a zatim i zadatak koji se bavi percepcijom prostora.
Edukacijski predložak i predložak sa zadacima dostupan je u dvije kategorije:
– za učenike od 1. do 5. razreda osnovne škole i
-za učenike od 6. do 9. razreda osnovne škole.
Pozivamo učenike da se u što većem broju odazovu na ovu radionicu i svoje rezultate pošalju na naš mail: ctk.mostar@gmail.com, gf@sum.ba ili na našu facebook i instagram stranicu.
Autori Arhitektonske radionice su studenti Sveučilišnog preddiplomskog studija arhitekture i urbanizma: Gabrijela Rajič, Petar Planinić, Pero Đopa, Ana Bogdanović i Ana Jerković.
IZVOR: gf.sum.ba